- DOPRAVA
- PŘEPRAVA CESTUJÍCÍCH
- SLUŽBY
- INFORMACE
- VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
- PROJEKTY
- O NÁS
Počátkem srpna byla dle zákona o zadávání veřejných zakázek
zveřejněna veřejná zakázka na realizaci nového elektronického odbavovacího systému.
Předmětem zakázky je dodávka a montáž elektronického odbavovacího systému, který
umožní plnou integraci do Dopravy Ústeckého kraje (DÚK). Nový systém umožní cestujícím
odbavování bezkontaktními čipovými kartami DÚK a platebního kartami. Integrace
do systému DÚK nabídne rychlejší a komfortnější cestovní v rámci celého kraje. Předmětem
veřejné zakázky je hardware i software vybavení,
řekl ředitel DOPRAVNÍHO PODNIKU
měst Mostu a Litvínova, a.s., Daniel Dunovský. Nový systém značně zjednoduší platební
styk při nákupu jízdních dokladů (nákup platební kartou). Nově bude zřízen na webu
dopravního podniku e-shop pro dobíjení elektronické peněženky i časového jízdního
na čipové karty. I přesto, že cílem projektu je zvýšení podílu bezhotovostních plateb, platby
hotovostí zůstanou zachovány – ve vozech budou instalovány samoobslužné kasičky
pro platbu v hotovosti,
doplnil Dunovský.
Implementace celého systému včetně zkušebního provozu by měla po podpisu smlouvy trvat cca 18 měsíců. V tuto chvíli dopravní podnik zodpovídá dotazy účastníků řízení. Lhůta pro podání nabídek je v tuto chvíli stanovena do 09. 09. 2022. Dopravní podnik dále plánuje podat žádost o dotaci na pořízení odbavovacího systému do Integrovaného regionálního operačního programu (předpoklad cca půl roku 2023).
Odkaz na zakázku zde:
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam-profilu-zadavatelu/detail/Z0003822/zakazka/539881