Jump to Navigation
Tramvaj

DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a. s.DPmML logo

  • DOPRAVA
    • Městská hromadná doprava
      • Jízdní řády MHD
      • Smluvní přepravní podmínky MHD
      • Termíny změn JŘ
      • Tarif MHD
      • Schéma linek MHD
      • Plánované výluky
      • Ceník výluky tramvajové dopravy
      • Kamerový systém
      • Dotaz
    • Zájezdová autobusová doprava
      • Ceník ZD
      • Objednávka ZD
      • Dotaz
    • Zdravotnická doprava
    • Přeprava seniorů - TAXÍK MAXÍK
  • PŘEPRAVA CESTUJÍCÍCH
    • Informační kanceláře
      • Most - Business Centrum
      • Most - Nádraží ČD
      • Litvínov - Poliklinika
      • Litvínov - Citadela
      • Janov
    • Smluvní přepravní podmínky MHD
    • Obchodní podmínky
    • Ceník služeb k čipové kartě
    • Průkaz na slevu pro děti od 10 do 15 let
    • Přepravní kontrola
    • Nezaplacené jízdné a přirážky
    • Smluvní přepravní podmínky služby Taxík Maxík
    • Ztráty a nálezy
    • Formuláře
  • SLUŽBY
    • Autoškola
    • Pronájem historického autobusu a tramvají
    • Servis motorových vozidel
    • Karosářské práce
    • Servis klimatizací vozidel
    • Myčka autobusů a nákladních vozidel
    • Renovace světel automobilů
    • Reklama
  • INFORMACE
    • Tiskové zprávy
    • Změny v dopravě
    • Volná pracovní místa
    • Napište nám
      • Dotaz
      • Pochvala
      • Stížnost
    • Fotogalerie
  • VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
  • PROJEKTY
    • Integrovaný plán rozvoje města Mostu
    • Integrovaný regionální operační program
    • Operační program Doprava
    • Operační program Zaměstnanost
  • O NÁS
    • Profil společnosti
    • Historie MHD na Mostecku
    • Orgány a vedení společnosti
    • Získaná ocenění
    • Povinně zveřejňované informace
    • Kontakty

Vyhledávání


Vyhodnocení průzkumu spokojenosti cestujících

Jste zde

Domů

V období od 28. února do 24. března 2025 se prostřednictvím elektronického dotazníku na sociálních sítích a webových stránkách DOPRAVNÍHO PODNIKU měst Mostu a Litvínova uskutečnil průzkum spokojenosti s kvalitou služeb poskytovaných MHD v Mostě a v Litvínově. Celý průzkum byl zcela anonymní a sloužil k získání názorů obyvatel na celou řadu oblastí týkajících se veřejné dopravy v našich městech. Průzkumem jsme chtěli zjistit zejména to, jaké skupiny obyvatel využívají naší MHD nejčastěji, které naopak vůbec a zároveň jsme mířili na pocity a spokojenost našich cestujících. Výstupy průzkumu budou následně uplatňovány při konkrétních opatřeních v MHD ke zvýšení kvality našich služeb a k získání dalších potencionálních zákazníků, popsal Daniel Dunovský, ředitel dopravního podniku.

V rámci průzkumu jsme obdrželi názory od 770 lidí. Ti hodnotili jak celkovou spokojenost s MHD, tak i spokojenost s jejími dílčími službami. Otázky směřovaly do oblasti rychlosti přepravy, na preferované formy dopravy nebo placení jízdného. Dopravní podnik chtěl znát názor lidí na využívání MHD – co je motivuje nebo naopak odrazuje od cestování městskou veřejnou dopravou. Další otázky mířily na vstřícnost pracovníků v předprodejních kancelářích a na chování řidičů a revizorů. Do dotazníků se dále zaznamenávala spokojenost s dodržováním jízdních řádů, s informovaností o změnách a výlukách v MHD, s čistotou vozidel a zastávek. Cestující mohli také vyjádřit své připomínky nebo vyjádřit zkušenosti s řidiči našich vozů.

Průzkum ukázal, že 97% dotazovaných obyvatel využívá naše spoje MHD, z toho 60% cestujících využívá MHD v Mostě a v Litvínově k dojíždění do práce nebo školy a 48% lidí jezdí MHD téměř denně. Preferovaným způsobem nákupu jízdného je u 50% respondentů možnost bezkontaktní platební kartou a 43% preferuje nákup jízdenek přes mobilní aplikace. K jednotlivým aspektům dopravy, jako např. dodržování jízdních řádů, pokrytí měst linkami, čistotě vozidel, se cestující vyjadřovali vesměs velmi kladně. Nejčastější emocí, kterou při cestování lidé zažívají, byla uváděna ostražitost a dále následoval neutrální pocit a pocit klidu. Nejčastějším důvodem, který obyvatele odrazuje od častějšího využívání MHD, je nevhodné chování některých cestujících. Kladně byla také hodnocena bezpečnost jízdy našich řidičů a řidiček a také vstřícnost personálu předprodejních kanceláří a pracovníků přepravní kontroly.

Z dotazníků jasně vyplynulo, že cestujícím v našich městech velmi schází moderní formy placení jízdného, zejména bezkontaktní platební kartou, a proto jsme moc rádi, že koncem tohoto roku přejdeme na nový odbavovací systém, který tyto možnosti přinese a odškrtneme si tak jednu z dalších položek na cestě k lepšímu a modernějšímu cestování MHD, uvedl Daniel Dunovský, ředitel dopravního podniku.

Děkujeme za spolupráci všem, kteří se našeho průzkumu zúčastnili.

DÚKapka

Doprava

  • Městská hromadná doprava
  • Zájezdová autobusová doprava
  • Zdravotnická doprava
  • Přeprava seniorů - TAXÍK MAXÍK

Služby

  • Autoškola
  • Pronájem historického autobusu a tramvají
  • Servis motorových vozidel
  • Karosářské práce
  • Servis klimatizací vozidel
  • Myčka autobusů a nákladních vozidel
  • Renovace světel automobilů
  • Reklama

DOPRAVNÍ PODNIK
měst Mostu a Litvínova, a.s.

IČO: 62242504
datové schránky: 9vddrkq
email: info
telefon: 011

DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s. DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s.
Ke stažení Vozový park Odkazy GDPR NNTB
Most Litvínov DÚK Sdružení dopravních podniků ČR Taxík Maxík Facebook Instagram
© 2012 Všechna práva vyhrazena