- DOPRAVA
- PŘEPRAVA CESTUJÍCÍCH
- SLUŽBY
- INFORMACE
- VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
- PROJEKTY
- O NÁS
Otázky Deník dne 27. 1. 2012– Martin Vokurka
Ad 1) DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s. samozřejmě převede své pohledávky za černými pasažéry na Mosteckou bytovou, a.s. Od této společnosti očekáváme vyšší úspěšnost při vymáhání těchto dluhů.
Ad 2) Cestující bez platné jízdenky dluží DOPRAVNÍMU PODNIKU měst Mostu a Litvínova, a.s., na jízdném a udělených přirážkách k jízdnému desítky milionů korun.
Ad 3) Nástup předními dveřmi do autobusů MHD na všech linkách v Mostě byl zaveden od 1. července 2011. Zavedení nástupu předními dveřmi nemělo primárně za cíl zvýšení příjmů z jízdného, ale především snížení počtu cestujících bez platné jízdenky a zároveň zlepšení kultury cestování. Platící cestující musí za své peníze dostat kvalitní službu. Po zavedení nástupu předními dveřmi do autobusů v Mostě je snížení počtu cestujících bez platné jízdenky markantní. Zatímco před zavedením nástupu předními dveřmi bylo při přepravních kontrolách z celkového počtu kontrolovaných zjištěno zhruba 6 % cestujících bez platné jízdenky, po zavedení nástupu předními dveřmi je zjišťován průměrně desetkrát nižší počet cestujících bez platné jízdenky.
Další informace:
Ing. Marcel Dlask,
DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a. s.,
Most, tř. Budovatelů 1395/23
Telefon: +420/476 769 011,
Fax: +420/476 702 585,
E-mail: info@dpmost.cz,